lillaelli

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Ellinore Johansson - 7 oktober 2012 13:14

Hallojj alla glada ! 

Sitter hemma med världens träningsvärk i vaderna från Kung Fu:n i torsdags...    Ajj !!

Plus att i går var hela familjen ute på en liten utflykt ute i skogen och grillade, och vi gick en ganska lång sträcka så då blev det nog ännu lite till... Hittade även lite fina saker i naturen att ta kort på... Tänk att en flugsvamp kan va så fin ?    Lägger upp bilder på det när mamma lagt in bilderna i datorn (tog med mammas kamera igår, glömde min hemma   )... Känner att jag har ganska mcket att lägga in på bloggen nu...Hehe.. Får lösa det när allt är inne i datorn.   


Just nu sitter jag faktiskt och spelar Sims... Hr blivit en Sims-nörd igen   (tror jag i alla fall), till One Direction. Jag är som uppäten av dem, och spelar sönder deras låtar på mobilen   

Åhh, har ni hört deras nya låt ''Live While We're Young'' ? ÄÄÄÄÄÄLLLLSSSKKKKKAAARRR den   !! Den är bäst !! (Och nu har bakom kulisserna kommit ut också ! IHH !!) Så jag är så snäll som både vill se musikvideon OCH bakom kulisserna så lägger jag in dem här !  

Senare ska jag och Emilia till Bowlinghallen och bowla   Ska bli grymt kul !!


Ja, det var allt för mig !


 


Ovido - Quiz & Flashcards