lillaelli

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellinore Johansson - 3 januari 2013 14:50

Hejhej !

Jag vet, nu har jag blivit dålig på att blogga. Okej. Men vill ni ha en liten daglig dos av mig och Emilia, gå in på våran modeblogg.

Vi skriver både om oss, vår vardag och mode.

Skulle vara jätteroligt om ni kollade in.

Vi skapade den igår och den gick jättebra och vi har snart uppåt 200 sidovisningar.


Våran blogg


xx Ellinore

Av Ellinore Johansson - 2 januari 2013 02:10

Så kommer de tre sista videorna aldrig att komma upp, lika väl så som bilderna på julklapparna från mina bästisar... Men de måste upp, för de är mina bästisar, och det var både fina och roliga saker jag fått av dem...

Ja, jag orkade aldrig blogga sen... men här kommer en liten bild från bakandet... det är på mon lillasyster Julia.
Och jag var på bio med Emilia, Linnéa och Frida. Och så en tjej som heter Elin...

Jao, det var nog allt...
Jo, förresten, grät en svett när jag såg Haylor ge varandra nyårs kyssen. Fy, mitt hjärta gick i tusen bitar...
Lägger ut YouTube videon på det imorgon...

xx Ellinore

Av Ellinore Johansson - 1 januari 2013 13:11

Yey yey yey yey! Insåg nyss att det är bara 13 dagar kvar tills jag fyller 13, tills jag fyller tonåring. Men (ah, att det alltid ska finnas ett men...), det betyder också att jag kanske måste börja bete mig lite som en tonåring (Inte som fjortis när jag säger så, jag menar bete mig mer moget.) och det kommer nog vara ganska tufft eftersom jag är så barnslig och flummig och älskar att skojja.  


Pew, skickade nyss in min lillasyster i duschen. Hon hade dansat jättemycket Just Dance 4 på våran iPad och hon började lukta svett. Haha, jag var nog lite sträng där, men det behövdes.

Där tror jag faktiskt att jag betedde mig lite som en mamma...  


Men men... Jag lovade ju tidigare i dag, LOL, att jag skulle lägga ut videona på fyrverkerierna, och, uh, jag orkar faktiskt inte lägga upp dem för tillfället...

Så jag lägger upp dem senare...


Jag har lovat min lillasyster att baka kakor idag så nu ska hon, jag och pappa gå ut och handla...


xx Ellinore 

Hihi, en liten egoboost tog jag med också   

Av Ellinore Johansson - 1 januari 2013 01:03

Hej och gott nytt år!

Nu är det äntligen 2013! Jag hoppas jag är redo!

Jag kopigerade det lade ut på Instagram för ca. 3 timmar sen.

 

Japp, sen kommer kläderna   

 

Sen har vi raketvideorna. Det är första gången jag laddar upp videor, och det tog tid ! Hoppas det funderar !!!   



 

YEY!

Har tre andra, men jag laddar upp dem (oops, var påväg att säga imorgon) när jag vaknar....


xx Gott Nytt År 2013

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards