lillaelli

Alla inlägg under september 2012

Av Ellinore Johansson - 30 september 2012 09:52

 Hello !

Ska ni ut och köra MTB med mamma för första gånen i år ! Känns faktiskt ganska konstigt att jag inte har kört någon annan gång i år   (i alla fall inte vad jag minns ).

Sen ska jag göra läxorna och kanske ringa Emilia. Vi har nämligen fått i skoluppgift att under 4 vecor skriva i alla fall en del av en låt som sedan ska spelas in. Det ska spelas in på tisdag och vi har inte ett enda ord !


Men måste dra nu.    MTB !!!!!!!!!!!   


 

Av Ellinore Johansson - 29 september 2012 14:48

 Känns helt sjukt att lämna den gamla bloggen och ''börja om på nytt''. Jag hade ju trots allt över 1 000 bloggbesök på den förra.

  Men men...   Kännde ändå att det var dags för byte och bli lite förnyad igen. (vill ni läsa den gamla bloggen finns den här: Gamla bloggen )  

Och nu är ju jag här !  


Ja, jag ville bara säga att det är här jag finns så att ni vet det   



 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards