lillaelli

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Katigorerad och designad

Av Ellinore Johansson - 29 december 2012 21:18

Hej hej !

Nu har jag fixat och trixat och designat och smidigt mina planer, haha.

Nej, men jag har fixat katigorierna så klicka bara på en katigori så kommer ni till inläggen som har med det att göra (observera att alla katigorier inte är använda än).

Jag har också fixat så min blogg är lite roligare att läsa och vara på. Redigerat designen och bytt teckensnitt. Hoppas bara ni inte tycker att det är jobbigt att läsa...


JAg har också ändrat båda presentationerna, den korta och den långa. Även presentations bilden är utbytt.



Och så vill jag ta tillfället i akt och säga tack till alla er som läser min blogg, kommenterar och ni som sprider vidare länkar till min blogg. Skulle vara OERHÖRT tacksam om ännu flera skulle göra detta. Länka och kommentera. Mitt mål är självklart att komma upp till toppen och det är ju lite mitt fel att jag kanske inte har kommit så långt som jag skulle ha kunnat göra, för helt ärligt, jag hade kunnat blogga oftare, och jag har ju faktiskt bättrat mig. Eller?

Men jag är ändå väldigt glad, bara för att ni läser ! Och kom ihåg, om ni har en fråga, var inte rädda och ställa den i ''Ställ en fråga till mig''-rutan.  


xx Ellinore


Just det, för er som har bloglovin', följ mig där för en daglig dos   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinore Johansson - 3 januari 2013 14:50

Hejhej ! Jag vet, nu har jag blivit dålig på att blogga. Okej. Men vill ni ha en liten daglig dos av mig och Emilia, gå in på våran modeblogg. Vi skriver både om oss, vår vardag och mode. Skulle vara jätteroligt om ni kollade in. Vi skapade d...

Av Ellinore Johansson - 2 januari 2013 02:10

Så kommer de tre sista videorna aldrig att komma upp, lika väl så som bilderna på julklapparna från mina bästisar... Men de måste upp, för de är mina bästisar, och det var både fina och roliga saker jag fått av dem... Ja, jag orkade aldrig blogga ...

Av Ellinore Johansson - 1 januari 2013 13:11


Yey yey yey yey! Insåg nyss att det är bara 13 dagar kvar tills jag fyller 13, tills jag fyller tonåring. Men (ah, att det alltid ska finnas ett men...), det betyder också att jag kanske måste börja bete mig lite som en tonåring (Inte som fjortis när...

Av Ellinore Johansson - 1 januari 2013 01:03


Hej och gott nytt år! Nu är det äntligen 2013! Jag hoppas jag är redo! Jag kopigerade det lade ut på Instagram för ca. 3 timmar sen.   Japp, sen kommer kläderna      Sen har vi raketvideorna. Det är första gången jag laddar upp videor, ...

Av Ellinore Johansson - 31 december 2012 20:17

Grevinnan Och Betjänten. En KOmedi sketch på ett par minuter som sänds varje nyår kl. 16:45. Även att den är från 1948 har den sjukt mycket humor och ger en ett gott skratt. Antingen att dela eller för sig själv. En klassiker!     Idag har...

Ovido - Quiz & Flashcards