lillaelli

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Ellinore Johansson - 5 oktober 2012 22:59

Thjolla hopp !!   

Sitter helt utmattad i soffan och kollar på Xtra Factor   Börja snacka om One Direction nu då gubbe, jag vet redan att Enjoy åkte ut !! Tänkte tävla om biljetterna till den utsålda konserten i New York. Hoppas hoppas !   


Jao, jag har vart på disco ikväll. Läsårets första.   

Grrrrryyyymt kul ! Tack för ikväll alla, ni vet vilka ni är, tänker inte skriva upp era namn för ni var så många  

Fyra timmar utav hoppande, plus lite träningsvärk från Kung Fu:n igår... (har jag förresten skrivit om det ? Får kolla upp det, hehe    ) Tänk er mina ben nu...  Och mitt huvud, låten ''It's a bag in box, it's a bag in box, it's a bag in boooooox....'' sitter i mitt huvud och spelas om och om igen !   


Ja, men i skolan idag var det elevråd (jag är sekreterare   ) och då ville alla 6:or ha disco och självklart fick elevrådsrepresentanterna i 6:an som fick vara dem som ska hålla i det och bestämma och styra... Typiskt ! Som om det inte vore nog med saker att göra, så måste jag göra detta nu också !  


Åhh, tänk er en skola med lite chill. Gu va gött de skulle vara ! Inte bara en massa jobbiga extra uppgifter och bara ha skola och läxor. Det är ju faktiskt ganska enkelt att ordna en ''chill-dag'' eller något där man bara kunde ha ämnerna utan massa genomgångar, massa ärenden och annat, om bara lärarna visste om det... Men jaja, orka... Om man tar upp det så blir det ju en till extrauppgift ju...    


Ja, och så har jag fått världens mysigaste fluff-täckte, det är jätte fluffigt !! Jag älskar fluffigt !!!


Ja, så nu ska jag nog göra mig i ordning och krypa m´ner i min mysiga säng med mitt mysiga fluff-täcke !!   


Natti   


 

Ovido - Quiz & Flashcards