lillaelli

Alla inlägg under december 2012

Av Ellinore Johansson - 15 december 2012 02:07

Kanske var det nog bäst att släppa ut mina känslor poetiskt, så det gjorde jag. Kan inte förstå att något sådant hemskt som att en man går in i ett klassrum och sjuter omkring sig. Fy, nu gråter jag...


.xx Elli

Av Ellinore Johansson - 13 december 2012 17:13

OMG! Nu ska jag ta blitt blå bälte i kung fu! Hoppas allt fungerar som det ska! OMG! Hjäääääällpppp!

Av Ellinore Johansson - 8 december 2012 19:14

Ja, nu har den duktiga flickan avslutat sitt "konstverk" efter 2 h och 19 min. Det ni, så lång tid tar det att göra ett välgjort lyrics bild. Och jag har bevis på att det tar så lång tid för min CD-spelare räknar tiden som en CD spelas (hoppas ni fattar)... Och på den stod det 2:19 vilket betyder 2h och 19 min (4:an står för att det är spår 4)... Jag är faktiskt nöjd, MEN, jag har lite ont i nacken... Man kollar ju ner på bilden hela tiden. Ah, jag tar upp masagekudden så blir det nog bättre.

.xx Elli

Av Ellinore Johansson - 8 december 2012 18:33

Live While We're young-One Direction

Av Ellinore Johansson - 7 december 2012 22:30

Hej ! Har nu ikväll suttit och skrivit en massa, eller tja, 3 st lyrics bilder, 1 som jag har "hittat på" själv, och 2 st lyrics från One Directions nya skiva Take Me Home... så såhär det ut...


.xx Elli

Av Ellinore Johansson - 4 december 2012 14:56

Ja, så kommer min dag och se ut... ;) lol !


Nä, men plugga inför provet imon, och sen bär det av mot dansen och direkt efter, dansuppvisning... Yeah ! Bilder kommer :)


Ja, men nu ska jag njuta av min tid som förkyld studerade.. :/


xx

Av Ellinore Johansson - 1 december 2012 23:44

Okej ! Ja, då var första december snart över.
Tänkte faktiskt sova nu...
Tog en random bild på mitt nattduksbord, ja, typical me... Jag är så glad att jag har nässprayen där inatt, har glömt att ha den där, men nu kom jag på mig. Den behövs faktiskt nu i sådana tider som det är nu-förkyldningstider. Ja, men det var nog allt jag hade säga.

Längtar tills imon, få ännu en lucka i julkalenderna öppnas.

Ja, men god natt då :)

xx

Av Ellinore Johansson - 1 december 2012 14:23

Hej !
December nu :)
Och inte nog med det så fick vi snö också :)


xx

Ovido - Quiz & Flashcards