lillaelli

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Ellinore Johansson - 15 november 2012 17:44

Hej !

Kan ni vara snälla och besvara mig denna fråga:

Hur klarar Nellie Bertsson att driva en av sveriges mest lästa bloggar som bara 12 åring ?!?

Hallå ?! Tillbaka till värkligheten lixom. Jag är lika gammal som henne (okej, nästan 1 år äldre, varför ska jag vara född i den första, FÖSTA !, månaden ?), och jag klarar inte att driva en av sveriges minst lästa bloggar !!

Känner mig ganska liten som inte klarar det...   


Okej, okej ! Jag tror att vi (Sanna, Emilia, Alice och Linnéa) lite uttråkade och de hade ju tagit spruta igår (JAG SLIPPER ! YEY !! TACK SÅ MYCKET MAMMA OCH PAPPA !!!!!) och de hade nog en liten sockerkick efter druckit så mycket saft hos skolsköterskan efter. Och vi var nog lite småsura, trötta och knäppa (mer än vanligt  ) och hade lite kvällshumor när Sanna skriver:

To all bi*ches out there, I write this with my middle finger

bara för att hon var så sur... Jag svarade ROTFLOL (roling on the floor laughing out loud) för jag lärde mig det av Linnéa tidigare igår.     Ah, Sanna hittade den perfekta smylisen till det:   .            Nä, men GUD ! Ellinore !! Skärpning !! (alla, nej, jag menar inte det, och jag gör inte det, smylisen gör det !)

Nä, men idag åkte jag hem från skolan för jag hade ont i huvudet och magen...   

Nej, då, jag lovar, jag har inte och kommer inte att...eh...''throw up''...


Och har nu tänkt att fixa i ordning och göra snyggt och ändra designen... Plus att jag har nu fått veta att INSTAGRAM fins nu på internet, så jag tänkte lägga till en länk till min profil... Tyvärr är jag privat så logga in och tryck på ''follow''-knappen så får vi se om ni blir godkännda   



xx

Ovido - Quiz & Flashcards